تیم ملی ایتالیا آرشیو خبر ها
سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا کیست ؟

سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا کیست ؟

آینده روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا مشخص نیست و همه چیز می تواند به زودی مشخص شود ولی گفته می شود ایتالیایی در اندیشه ی تعویض او در روزهای اینده هستند.

 

فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از حذف ایتالیا از پلی آف جام جهانی به دست مقدونیه شمالی در حال بررسی استعفا است.

 

طبق گزارش La Gazzetta dello Sport، فابیو کاناوارو و کارلو آنچلوتی از جدی ترین گزینه‌ها هستند. مدافع سابق یووه در حال حاضر بدون باشگاه است، در حالی که سرمربی کهنه کار در رئال مادرید است.

 

گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (FIGC) گفت که مانچینی را اخراج نخواهد کرد، اما این امر آینده سرمربی را مخفی نکرده است. سرمربی سابق منچسترسیتی از بازی شب گذشته که منجر به عدم حضور ایتالیا در جام جهانی شد، ناامید است.

 

او سال گذشته پس از قهرمانی در یورو قرارداد جدیدی امضا کرد. این بازیکن ایتالیایی تا سال 2026 قرارداد دارد اما اکنون گفته می شود که در مورد آینده خود در تیم ملی تصمیمی نگرفته است.

 

کاناوارو با مارچلو لیپی، سرمربی سابق ایتالیا و یوونتوس، مدیر فنی ایتالیا می تواند جدی ترین گزینه برای هدایت سرمربی تیم ملی ایتالیا باشد.

 

به گزارش اسپورت مدیا ست، کلودیو رانیری، آندره آ پیرلو و استفانو پیولی نیز مورد توجه FIGC قرار دارند. رانیری بعد از دوران پس از کالچوپولی سرمربی یوونتوس شد، در حالی که پیرلو و پیولی هر دو برای یوونتوس بازی کردند. پیرلو فصل گذشته نیز مربی بانوی پیر بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: